Fandom

Kosova Wiki

Gai Assulin

22,419pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Template:Infobox futbollist

Gai Assulin (Anglisht : Guy Assulin) lindi më 9 Prill të vitit 1991Nahariya, Izrael. Është një futbollist që luan në FC Barcelona B.

Karriera Edit

Assulin filloi karrierën në Beitar Tubruk ekip i të rinjve, në vitin 2003, kur atëherë ishte vetëm 12 vjet, trajneri i tij Shlomo Scharf, i propozoi prindërve t'Guyit ta provonin për në ekip të rinjve t'Barcelones, dhe ja arritën qëllimit, ai u pranua në ekipin e të rinjve t'Barcelones.

Në Gusht të vitit 2007, Assulin u ngit në ekipin e rezervave t'Barces, pra FC Barcelona B.

5 Shtator të vitit 2007 kur ishte vetëm 16 vjet i vjetër, ai u ftua për klubin e parë dhe debutoi në gjysme finale për Kupën e Katalonis kundër Girona FC, ku hyri në minutën e 46.

Gai po ashtu dhe u thirr për Kombëtaren e parë të Izraelit për ndeshjen miqësore kundër Kilit. Ai debutoi në minutën e 78 ku e zëvendësoi Yossi Benayoun. Dhe ai kështu e kthej rekordin e Ben Sahar si lojtari më i ri që debutoi për Kombëtaren e tij.

Mas ndeshjesh Gai tha se ai do donte të luante për klubin Maccabi Tel Aviv nëse nuk do të ketë sukses në FC Barcelona.

Kategoria:Futbollistë izraelitë

ar:غاي أسولين ca:Gai Yigaal Assulin de:Gai Assulin en:Gai Assulin es:Gai Assulin fr:Gaï Assulin he:גיא אסולין it:Gai Assulin ja:ガイ・アスリン nl:Gai Assulin no:Gai Assulin pl:Gai Assulin pt:Gai Assulin sv:Gai Assulin

Also on Fandom

Random Wiki