Fandom

Kosova Wiki

Liburnët

22,419pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

taken and copyright from:http://www.arbitalia.it/cultura/interventi/nezir/myrta_thrrakja.htm

Nezir Myrta   /  ETHYMOLOGJIA E EMRIT – THRRAKIA Edit

        (ABSTAKTI)

Themelet e Albanistikës i vuan dijetarët gjerman, e është e pakontestueshme theza se: 'në shqiptarët e sotëm, shohim illirët e lashtë dhe Shqipja është bija e illirishtes së lashtë, kurse illirishtja ishte bija e Pellgasishtes. Këtë theori nuk numd ta lëkundi askush!

Termi sllav (slave, sclave), është i vonë, as që ka ekzistuar në antikë. Thrrakët ishin fis illirian, që u përhapen në euro-lindje, deri tej Kaukazit. Kurse illirët u përhapen në euro-perëndim, deri tek Baskët (Spanje), e në veriun europian.

Përzierja e races u bë nga luftërat me afrikanët veriorë, poashtu edhe me mongolët aziatik edhe me pushtimet e lashta egjyptase (Remziu III-të) etj. Termi romak është derivat, rrjedhë e përzierjes së rracës latine me afrikanët (kartagjenasit etj.), e termi sllav përzierje e rracës thrrakase më ato mongole, turke e aziatike. Mu për këtë dyshim në vetveten e tyre, si romakët edhe sllavët, e pasardhësit e tyre, tërësisht me gjak të përzier, sot duke mos mundur ta gjejnë origjinën e tyre të vërtetë, lidhen me termin pellgas, si popuj pellgazgjik. Por për të kaluar direkt tek pellgazët, ata kanë udhë shumë të largët historike, ngase kanë humbur disa herë identitetin e tyre, etnitetin dhe sot gjoja mundohen të bëjnë shokë të tyre edhe shqiptarët, që shqiptari është etniku i drejtpërdrejtë illirian-pellgazgjik, i vetmi popull që mbijetoi, me gjuhë e gjak (kryesisht të papërzier si tjerët të asimiluar).

Na shqiptarët i dijmë shenjat e përzierjes pjesërisht të gjakut, por kryesisht, nuk u asimiluam, as u tjetërsuam, po mbetëm i vetmi komb mbijetues shqiptar-illirian ballkanik! Na shqiptarët, mund të asimilohemi e tjetërsohemi si emigrant nëpër botë, por kurrë në atdheun illirian, anipse gjithmonë të strukur, e rrudhur gjeohistorikisht, nga pushtimet barbare, e që neve na quajten gjithmonë barbarë!!! Na moren gjuhën, kulturen, gjeohistorinë, historiografinë, gjithë shkencen illire, ku çdogjë thirret greko-latine, e askund illiriane edhe na quajten neve barbarë!

Ajo që është edhe ma keq, është se po vllazërit vllah, e vllazërit e fiseve illire të sllavizuara, sot na u bënë armiqtë ma të përbetuar, deri tek theoritë e tyre pseudoshkencore të sotme!

Po ku ka armik ma të madh se vllau - shkau, ai s'ka kusurë për zii! Kemi edhe në mesin tonë kudo në atdhe e tretdhe, që edhe flet shqip edhe mendon sllavisht!

Shqiptari duhet ta kërkoj të vërteten në vetveten e tij, aty ku nëse gjaku i huaj çon krye!
Ajo që na duhet të studjojmë e gjurmojmë gjithnjë, është hulumtimi i abecesë e shkrimit illirian e deri tek ai pellgazgjik (anipse kemi disa shenja). Po një gjë dihet, se illirishtja u shkri barbarisht në greqishten e lashtë e të re, në gjuhët sllave e deri tek ato latine...

Also on Fandom

Random Wiki