FANDOM

Template:Taxobox Macja është kafshë shtëpiake, prej familjes së kafëshëve gjitare. Mashkulli i macës shtëpiake është maçorri, maçoku ose daci.

Të dhëna tjera Edit

Macja|thumb|left|200px Macja është kafsha shtëpiake më e vjetër. Shkencëtarët thonë se një varr në ishullin mesdhetar të Qipros ka vërtetuar se mes maceve dhe njeriut ekziston një lidhje e hershme te pakten 9 500 vjeçare.

Sipas revistës Shkenca, studiuesit francezë thanë se skeleti i një maceje të egër ishte gjetur i varrosur pranë eshtrave të një njeriu të epokës së neolitit. Kjo sipas tyre sygjeronte se macja ishte një kafshë shtëpiake, ndoshta e vrarë pas vdekjes të të zotit të saj.

Shkencëtarët besojnë se macet e egra u afruan me njerëzit pasi ato luftonin minjtë që hanin drithërat. Deri tani besohej se egjiptianët e lashtë ishin të parët që zbutën si kafshë shtëpiake macet, kjo rreth 4 mijë vjet më parë.[1] Ka shume lloje te maceve neper bote.Macja ushqehet me mish dhe sidomos kafshet qe pelqen me shume per te ngrene jane brejtesit dhe zogjte.Macja ka putra shume te mira dhe te pershtatshme per trupin e saj si dhe ato e ndihmojne per te ecur dhe mos te demtohen ne vrapimin e saj te shpejte nga thumba ose gure qe takon ne spierfaqjen e tokes sepse jane lekura me e forte ne trupin e saj.Macja ka nje vrap shume te shpejte qe e ndihmon me gjuetin kur kape kafshe te shkathta e te vogla.Syte e tyre jane me fosfor dhe kjo gje dallohet sidomos naten nen driten e henes.Syte e maces jane perfekt edhe naten sepse macja i ka shume shqisa shume me te zhvilluara se te njeriut si pasoje e gjuetise,si pershembull degjimin,nuhatjen etj...

Macja ndihmohet nga muskujt e saj per te vrapuar aq shpejt dhe per te kercyer sa me lart.Thonjte e maces jane shume te mprehte dhe shume te forte sic e ka dhe skeletin e saj dhe me kete gje ajo mund te ngjitet dhe te fiksohet ne nje vend te caktuar.Macja sheipjake eshte edhe me aftesira me te medha se macet tjera pershembull :tigeri luani etj...... Macet shtepiake jam te vetmet mace nga famija e maceve qe mund te gerrhasin...

Emri Edit

Macja mashkull quhet zakonisht një "bisedë" ndërsa femra është një "mace" dhe një i ri "kotele". Cat cattus fjalë rrjedh nga latine vulgare e cila sipas Littré edicionin e tij në 1878, vjen nga cattare folje, që do të thotë shikoni këtë mace që konsiderohet si një gjahtar drerësh pre e tij. Ky interpretim është i diskutueshëm, duke patur parasysh termat e përdorur në gjuhët afro-aziatike. [2] [3]. Në latinisht klasike, "mace" mendohet Felis (kështu, në frëngjisht, i familjes së maces, felines, etj.), Por do të thotë vetëm mace e egër të Evropës, ndërsa për të aplikuar cattus cat vendit.

Kjo gjithashtu do të thotë më shumë ceremoni nga mace mace dhe nga kotele kotele. Ky term dëshmohet që nga 1560, nga miniera, emri popullor me macen në Gallo-romake. Kjo fjalë është origjina e shprehjes në plas e agimit, që do të thotë "mëngjes të mirë". Sipas Littre, do të ishte një tërheqje muskulore për të ushqyer kotele, që do të thotë kur cat, i cili zgjohet herët, shkoj të marr kullota e tij, ushqimin e tij, ushqimin e vet ... Ky shpjegim është ndoshta modesti e autorit të shekullit të nëntëmbëdhjetë nga Klod Duneton [4], kjo shprehje nga Poitron-tavëll, tavëll caktimin e një ketri (mëngjes e kafshëve që ecin bishtin e hoqi) dhe Poitron caktimin post. Nga plas agim kaq të thotë: "në një kohë kur ne shohim prapa e cat. Sa për "djem" ose "qelbur", e cila "minierë", kur ky term është aplikuar për njerëzit, është një njeri i ri apo vajzë e re që përpiqet për të kënaqur dhe është shumë i shqetësuar paraqitjen [A 1].

Një jo-cat neutered mashkull është "mace", një term me origjinë të pasigurtë që mund të vijnë me një rrjedhje e mite si chattemite [5]. Cat është gjithashtu i bëri thirrje colloquially "mistigri baule fjalë përbëhet nga miste prefiksit, kuptimi i zgjuar, dhe gri, ngjyra [6].

Në zhargon, një mace është quajtur një "shkrues" [7]. Dy shpjegime kundërshtare, e cila mund ta bëjë vetëm një: në njërën anë, lojë fjalësh është evidente në këpucëve në anën tjetër, lesh e disa Cats i zi ka një lloj të bardhë parzmore gjoks, dhe ajo ngjall shiritat e bardhë që e pamë në nëpunësit e fustan të zi deri në shekullin e nëntëmbëdhjetë [A 2].

Anatomia Edit

Skeleti dhe MuskujtEdit

Ashtu si të gjithë carnivores, paradhëmballë fundit e sipërme dhe dhëmballë të parë janë mishngrënës. Këto të lejojë mace të lotsjellës që ushqimi në të, në sajë të fuqishëm muskujt bashkangjitur anët e kokës së tij, dhe gëlltitje pa përtypjes. Për më tepër, nofulla macja është e pajisur me nyje të forta që e lejojnë atë të bëj në drejtim vertikal, por kanë përfituar të ruajtjes shtrydh e mishngrënës në të gjitha rrethanat. Kockave hyoid është ossified plotësisht, duke e lejuar të kerrmëz macja por jo për gjëmim [8].

Skeleti përbëhet nga 250 eshtra. Qafë rruaza janë të shkurtër, dhe shpinë është shumë fleksibël. Cats klavikul, të vogla si të gjithë felines, është e lidhur me kafaz i kraharorit nga një ligament të vetme: kjo i jep fleksibilitet të madh, shpatullat mund të lëvizin në mënyrë të pavarur nga njëri-tjetri [8]. Rruaza që është pranë bishtit zgjasë kolonë, numri i tyre ndryshon në bazë të racës. Bisht luan një rol në ekuilibër.

Cats janë digitigrade. Këmbët e para në fund të pesë gishtërinjtë pajisur me kthetra të anulohet bërë të keratin, por vetëm katër gishta kontakt dysheme, gishtit të mbetur në mënjanë. Këmbët e prapme më të gjata se forelegs, duke përfunduar me katër gishtat e pajisur edhe me kthetra të anulohet [8]. Rastet e polydactyly ekzistojnë dhe disa ushqen standardit cat pranoj në gara [A 3]. Pads ose balls, janë bërë nga një membrane elastike të cilat japin një heshtur [9].

Muskujt e mbrapa janë shumë fleksibil dhe ato këmbët e pasme janë të fuqishme. Këto karakteristika të kafshëve japin një fleksibilitet dhe pushimet relaksim të lirshme kur ai mund të kërcejnë në një lartësi të tillë më të madh se pesë herë e madhësisë së tij [10]. Në garën shpejtësia mesatare është 40 kph dhe është 9 sekonda për 100 metra, por kjo nuk është një kontrabandist distancë dhe ai merr lodhur shumë shpejt [10]. Në kundërshtim me atë që një mund të mendojnë, të gjitha macet janë shumë të mira duke notuar dhe ata nuk do të ngurrojë të hidhen në ujë, nëse ata janë të detyruar .

Një mace mesatare peshon midis 2,5 dhe 4,5 kilogram dhe matjen e 46-51 cm, pa bisht, 20-25 cm e gjatë. Rekord e peshës dhe madhësisë Himmy është në pronësi të një mace neutered Australiane në vdekjen e tij në vitin 1986, peshonte 21,3 kilogram në 96,5 cm në gjatësi totale dhe një bluzë perimetër prej 84 cm.

Sistemi i tretjes Edit

Ndryshe nga njerëzit, macet dhe pak përtyp procesin e tretjes në bark fillon direkt. Mace është i vogël (rreth 300 milliliters), por ai ka një pH acid është gjithashtu shumë i dobishëm si një mjet për parandalimin e infeksioneve gastrointestinale [13]. Zorrë e tij është mjaft i shkurtër (rreth një metër për zorrë të vogla dhe të 20-40 inç për zorrë të mëdha), pre tipike gjuetar të vogla. Këto dimensione të shpjegojë pse cat ka për të ngrënë shpesh, por në sasi të vogla (mes 10 dhe 16 ushqimet e përditshme) [14]. Sistemi tretjes mace është përshtatur dobët të diversitetit diete, e cila është zakonisht diarre dhe të vjella.

QimetEdit

Llojet e veshjet janë të shumta, për shumë të ndryshueshme në varësi të garave. Pallto mace është i përbërë prej qimeve të gjata (kavanoz) dhe duke mbajtur shenjat e lyej (patches p.sh.). Më poshtë janë qime shkurtër (push i mëndafshtë), pastaj poshtë. Kjo bën të mundur izolimin e mirë të trupit [10]. Ka flokë të gjatë, të shkurtër, i dredhur apo edhe i çuditshëm. Disa ushqen, si sfinks, janë pothuajse i lirë e flokëve, një duvet shumë lehtë mbulon trupin dhe bishtin [10].

Xhaketë e një mace është i përbërë nga një ose më shumë kombinime të ngjyrave që forma të ndryshme (modele) i bëri thirrje mjeshtrave: disa individë kanë njolla të mëdha, disa scratches ose speckles, dhe të tjerët të bashkuar pallto [10 ]. Veshje mund të jetë gjithashtu pigmented errët drejt gjymtyrë të trupit (dresses colourpoint, vizon dhe Sepia). Kombinimi i ngjyrave të ndryshme dhe modele të japin të gjitha variacionet e mundshme të lesh për një mace. Ngjyra e lesh e cat mund të marrë shumë ngjyra (zezë, të bardhë, blu, e kuqe ...), më shumë ose më pak i dobësuar ose të errëta. Meshkujt për arsye gjenetike mund të jetë vetëm një ose dy ngjyra përnjëherë (përjashtime) vetëm femra në parim mund të ketë tre: veshjet janë tortoiseshell dhe prej basme [15]. Një efekt i referohet një ngjyrë ndryshimin reflektimet për shkak të ndryshimit të lehta dhe të errët mbi gjatësinë e flokëve (chinchilla dresses, shaded, duhan apo gur i gdhendur).

===Shqisat===

Muzg Predator (muzg dhe agim) në origjinë, macja ka zhvilluar shumë shqisave. Ai e sheh botën ndryshe nga njerëzit e tij, dhe ai ka siguroi edhe fuqitë mbinatyrore. Ka kaq shumë histori të Cats i cili parashikon tërmete ose fatkeqësive të tjera. Shpjegimi më i mundshëm është se veshin e tij është e aftë të perceptimit të njerëzve vibrations i padëgjueshëm.

DëgjimiEdit

60-80% e maceve të bardhë me sy blu janë të shurdhër.

Dëgjimi i tij është veçanërisht e ndjeshme për të frekuencave të larta: ai merr me ultratinguj deri në 50 000 Hz, ndërsa veshi i njeriut është i kufizuar në 20 000 Hz [17]. Kon flamur i saj mund të udhëhiqet përmes twenty-seven muskujt, duke e lejuar atë të kthyeshëm çdo vesh në mënyrë të pavarur për të identifikuar burimin e shëndoshë dhe distanca e saj.

Shurdhim e debatit të bardhë Cats sot. Ky shurdhim është i lidhur me të bardhë (gjenin "W"). Në thelb, ne mund të themi se të gjitha macet bardhë janë gjenetikisht të shurdhër në përgjithësi. Kjo anomali, edhe pse të pranishëm në nivel gjenetik, nuk është shprehur vazhdimisht në të gjitha macet. Kështu, nëse defekti është i fshehur dhe veshin zhvillohet normalisht, defekt manifestohet në të cilin rast është degjenerim i plotë: macja është krejtësisht shurdhër në veshin e prekura. Duke ditur se një mace ka dy veshë dhe anomali që nuk ka gjithmonë ndikojnë në mënyrë të barabartë të dy veshët, tre raste: shurdhim është dypalëshe, të njëanshëm ose mungon.

Në të vërtetë, ajo është treguar se allele W, fillimisht e ngjyra "e bardhë dominuese" është drejtpërdrejt përgjegjës për degjenerimin e veshit të brendshëm, duke shkaktuar humbjen e dëgjimit. Kotele lindi normal, por në moshën e një jave, veshin e brendshëm, në vend që të vazhdojnë të rriten peson ndryshime progresive. Zakonisht degjenerim i plotë në tre javë.

ShikimiEdit

Pamje është kuptimin e saj primar. Fushën e saj është e vizionit më të gjerë se ajo e njerëzve: kendin e vizionit binocular është 130 °, për një fushë totale e vizionit të 287 °, 180 ° vetëm ndaj njerëzve [18], edhe pse kjo mbetet larg rekord absolut të botës shtazore.

Intensiteti Light ndikon formën e nxenesit: çarë e ngushtë e zgjatur në dritë të ndritshme, ajo zgjeron në një rreth të përsosur në terr. Në kundërshtim me besimin e popullit, ajo është në gjendje të shohim në errësirë të plotë. Kjo është shumë më efikas se sa syri i njeriut në errësirë. Në natën, sytë e shkëlqyer është për shkak të një shtresë e qelizave të quhet retinë lucidum tapetum, i cili vepron si një pasqyrë reflekton dritën e marra, e cila kaloi një kohë të dytë në retinë dhe shumëfishon nga dy shikimi në errësirë [10].

Megjithatë, kjo duket (kjo është ende debatohet) se macja nuk e sheh ngjyra e kuqe dhe, në përgjithësi, kjo ndryshon shumë pak detaje. Vizioni i tij është në pamje kokrra ndërsa një objekti lëviz më duket qartë lëvizjes (p.sh. pre) [10].

Një veçanti e syrit cat është se përveç sipërme dhe qepallat e ulët, ajo është e mbrojtur nga një qepallë të tretë, membrana nictitating. Ajo mbyllet nga buzë fund të qoshe e brendshme e syrit nga jashte. Kur ajo nuk mbyllet plotësisht, ajo shpesh është shenjë e një problemi shëndetësor në Cats (çrregullime të tretjes, parazitet më shpesh ose enterit) [10]. Cats mund të ketë sy të ngjyrave të ndryshme si blu, jeshile, e verdhë, ngjyrë kafe ...

NuhatjaEdit

Nuhatja është me rëndësi të madhe në jetën shoqërore e për të shënuar cat territorin e tij. Për më tepër, ajo është ndjenjë e tij e zellshme e erë që mundëson atë të zbulojë ushqim i kalbur dhe helm. Ai ka dyqind milion terminaleve të nuhatjes, të këqijat për njeriun pesë milionë.

ShijaEdit

Ndjenjë e shije është zhvilluar në macet, më pak se burrat, megjithatë: në mace të rritur, ka 250 familje 2 000 buds papillae shije [20]. Ndryshe nga qeni, macja kuptim e shije është e vendosur në majë të gjuhës, duke e lejuar atë të shijojë pa gëlltitjes. Ajo është e ndjeshme të hidhur, acid dhe kripë, por jo të ëmbël.

KontaktiEdit

Kuptimin e tij e prekur është gjithashtu i zhvilluar mirë. Mustaqe e Tij (mustaqe, por ka edhe këmbët, nën mjekër, vetulla) kjo tregon afërsinë e pengesave, edhe në errësirë totale, duke e lejuar atë për të zbuluar ndryshimet në presionin e ajrit. Ata gjithashtu bëjnë të aftë atë për të matur gjerësia e një pasazh. Kjo nuk është e rëndësishme për të prerë për shkak se macja do të destabilizohet. Pads rreshtim putrat janë shumë të ndjeshme për të vibrimit dhe lëkurën e saj është tejet i prekshëm qeliza të ndjeshme.

Organi i JagobsonEdit

Organi i Jacobson është një ndjenjë e vërtetë e gjashtë. Si qen apo kalë, macja është në gjendje të gëzojnë erë duke përdorur organin e saj vomeronasal. Ai më bëni me buzët e tij për të lejuar odors për të shkuar nëpër dy ducts të vogla të vendosura pas incisors deri në dy çanta e lëngjeve në dëmtimit të dhëmbëve hundës ngarkuar koncentrohen.

Bilanci në vjeshtë: organi vestibularEdit

Organi vestibular është zhvilluar shumë, duke i dhënë një kuptim të mirë të bilancit. Kjo shpjegon mundësi të papritura për macet për ta kthyer rreth shpejt të kthehet në këmbët e tyre gjatë një rënie [10].

Në qoftë se një mace kishte një rënie të dy këmbët apo më shumë (në qoftë se nuk është rasti, teknika e tij nuk punon) kur ai është mbi kurrizin e tij, ai mund të kthehet për të zbutur vjeshtë. Në të vërtetë, ai e kthen kokën e tij të parë drejt tokë, duke shkaktuar këmbët e përparme dhe këmbët e prapme . Macet gjendet pastaj barku drejt terren dhe merr një pozicion që i ngjan një ketri fluturues. Mbetet të bëj atë dhe kur ai afrohet tokë, ai mblodhi këmbët e tij sikur të ishte në tokë. Megjithatë, kjo nuk do të shpëtojë, por vetëm e bën të bjerë më pak serioze. Nganjëherë kjo nuk është vdekje.

Sjellja Edit

Macja është një natyrë shumë të pavarur. Ndryshe nga qeni, ai ecën vetëm. Kjo është një kafshë ritual i cili vlerëson situata të mira të përsëritura (fixed orë për ushqim, për shembull). Edhe pse territoriale, kjo është një kafshë sociale. Macet e egëra jetojnë në grupe.

Struktura shoqeroreEdit

Macja është një kafshë territoriale. Kjo do të thotë se ruajtja e vendin e tij në jetë është motori kryesor i bashkëveprimit të tij me individë të tjerë. Ku Macet disa pjesë të njëjtën banesë, ajo nuk është e pazakontë për të parë ata të zgjedhin vet secili e tij "rrugë" për të marrë nga një vend në tjetrin dhe ata ndajnë territorin e tyre.

Mace nuk është një kafshë rreptësisht i vetmuar si hapësirë dhe burimeve në dispozicion, macet janë të ndryshme hapësinore dhe strukturat sociale. Këto shkojnë nga macet vetmuar në zonat rurale me grupe të mëdha dhe të dendura në zonat urbane. Është treguar se këto organizata të ndryshme hapësinore dhe sisteme të ndryshme shoqërore të përfshijë matching : në zonat rurale, sistemi është polygynous, ndërsa në zonat urbane, kjo është e vështirë për meshkuj dominante monopolizoj disa femra. Për shkak të kohezionit e tyre të fortë, grupe të ndryshme të Cats fqinjët kanë tendencë për t'u bërë të largët dhe gjenetikisht të njëjtën hulumtim tregoi një deficit të konsiderueshëm në heterozygotes.

KomunikimiEdit

Macet komunikojnë me njëri-tjetrin kryesisht nga ferromone ose pozicionet trupit.

Ferromone gjëndra që përmbajnë gjetur në shumë pjesë të trupit: gjëndra anale rreth bishtit dhe goja, faqet, dhe në mes pads janë depozituar edhe në pështymë, feces dhe urina. Ata kanë avantazhin e të qëndrueshme në kohë, edhe pa mace, ndryshe nga vocalizations ose pozicionet trupit. Ata mund të paraqiten në baza vullnetare (me rastin territor, kontakte sociale si allotoilettage ...) ose pa qëllim (stresi, shtojcë e nënës për të kotelet saj, ferromone seksi) [26]. Macja gjithashtu përdor një gamë të gjerë të pozitave trupit për të komunikuar. Pozitën e përgjithshme të trupit, shprehjeve të fytyrës apo lëvizjet e tij e pasme të saj, sytë dhe veshët e tij tregojnë se shteti është mace [26]. Përveç nga marrëdhëniet në mes të një mace dhe kotele e saj, mjaullin është përdorur rrallë macet kur komunikojnë me njëri-tjetrin. Nga të këqijat, në kontakt me njerëzit, ai shpesh vazhdon të përdorni zera të ndryshme për të komunikuar.

Gjumi Edit

Macja ka nevojë midis 12 dhe 16 orë e gjumit, por zakonisht ai fle më shumë, është mesatarisht 15-18 orë në ditë. Ai është i zgjuar dhe rreth 6 me 9 ore, një pjesë të natës për të gjuajtur.

Macja është një kafshë me një përqindje të lartë të gjumit REM gjate se ciles ëndrra: kohëzgjatja e përditshme të kësaj faze zgjat 180-200 min në macet, kundër rreth 100 min për njerëzit . Është për këtë arsye se macja është përdorur shpesh në eksperimente mbi ciklet e gjumit.

Gjatë faza e gjumit REM, aktiviteti elektrik i trurit, muskujt e syve dhe është shumë e rëndësishme : disa lëvizjeve të ndodhin të tilla si agjitacion e vibrissae, breshëri e këmbëve ose frak, pallto , keq, pozicioni ndryshon ...

Duhet të theksohet se këto faza e gjumit REM janë shumë të rëndësishme tek macja: ai e lejon atë të mbajë një ekuilibër në mendje (që ai ëndrrat e gjuetisë, atë që ai e bëri gjatë kohës kur ai është i zgjuar) . Këtë herë gjumit REM mund të shikoni ushqimin këste rritur gjatë ditës. Gjatë këtij gjumi REM ka të ngjarë që cat kap gjahun imagjinar që ajo mund të jetë e vërejtur në disa individëve të disa lëvizjeve gjymtyrë që ndjell pozitat e gjuetisë. Kur macja hyn në një fazë të gjumit REM, encephalogram përcaktimit të saj është e ngjashme me zgjimin pavarësisht nga një humbje totale të vetëdijes: sistemin nervor ndoshta punon për të pavlefshëm ose për të zgjedhur dhe dyqan ngjarjet ditë, do të shkaktoj kujtimet e perceptimet e kaluara, prandaj hipotezat se gjumit REM është një dëshmi për aktivitet ëndërr

Në veshje e tyre, ata gëlltitje flokë shumë të vdekur grumbullohen në stomak formimin e hairballs quajtur trichobezoars. Kjo prish zorrëve lëvizjeve të tyre dhe ata janë të detyruar që të derdh mbrapa për të shmangur pengesat e zorrëve.

"Allotoilettage (Veprimi mposht njëri-tjetrin) është e rezervuar për macet që dinë dhe vlerësojmë. Ata e bëj veten të ndarë erë e tyre dhe vendosen në një tjetër ferromone qetësues . Kur ata marrin edhe së bashku, macet rritur gjumë të lumtur së bashku, kundër njëri-tjetrit sikur të ishin kotele. Një mënyrë për të marrë ngrohtësi të ndërsjelltë dhe sigurisë. Fjetur bashkë, macet edhe këmbimit erë e tyre.

Gjyetia Edit

Sjellja e gjyetisEdit

Chat është kryesisht mishngrënës dhe kurrë nuk tërhoqi predation e tij natyrore. Në të vërtetë, ai duhet taurine, një amino acid derivat që sintetizon në sasi të pamjaftueshme dhe mund të gjenden në mish. Mungesë Taurine shpie në çrregullime të tij syrit, sëmundje të zemrës, mangësi imune dhe problemet reproduktive te femrat [40].

Në kotele, ka shpesh lojërat e ndjekje, duke treguar se është i pavetëdijshëm. Dy strategjitë e gjuetisë mund të dallohen :

  • Strategji Celular (ose drerësh), ku iu afrua ngadalë macja pre identifikuar, të tilla si një zog, dhe kur ai sipër është mjaft afër. Kjo teknikë e gjuetisë thekson të kompetencave të tij dhënë nga pallto e maskuar, duke krijuar një efekt të papritur. Crouched kundër tokë, ai e avancuar sa më pranë të jetë e mundur, pa marrjen e kapur, heshtje shikuar pre e saj.
  • Bashkim Strategji stacionare (ose drerësh), ku cat, që kanë gjetur një zonë të interesit, të tilla si një vrimë e miut është tek përgjojnë dhe presin.

Gjitha Cats përdorim të dyja llojet e strategjisë. Metodat e përdorura gjueti nuk duket specifike të llojeve të gjuajtur, por ende macet mund të specializohen në kapjen e një specie, përmes eksperiencës së tyre për këtë lloj të veçantë.

Për të vrarë gjahun e vet, zakonisht macja kafshon në qafë, duke thyer shtyllën kurrizore [41]. Pre më të zakonshme janë brejtësat të vogla, por ato gjithashtu lizards sulm, zogj të vogla, insekte dhe nganjëherë më pak konvencionale, pre si derri apo lepuri. Oportune, macja nuk ka qenë të frikësuar për të trajtuar mbeturinave.

Riprodhimi Edit

Pjekuri seksuale Edit

Zhvillimin e funksioneve riprodhuese me macen mashkull fillon në tre muaj me rritjen e prodhimit Testosterone. Rreth gjashtë ose shtatë muaj spines paraqiten në penis e maces [26]. Në këtë moshë ajo mund të fillojë të riprodhoni dhe shpesh të shënojë territorin e tyre duke lëshuar aeroplanët e urinë shumë aromatik.

Femër bëhet seksualisht të pjekur në estrus parë (i quajtur zakonisht "ngrohje") ndodh mesatarisht në mes shtatë dhe dhjetë muaj . Nga të nxehtit e parë, e cila zgjat nga një deri në pesë ditë, macja është e aftë për të riprodhuar. Ajo pastaj përjetuar shumë periudha të ngrohjes, e vendosur zakonisht në mes pranverë dhe në vjeshtë. Është e mundur që një mace është pllenuar përsëri dy javë pas lindjes.

Bashkim Edit

Kur meshkujt janë në gjendje të martohem me femra, ajo është ende e nevojshme që kjo e fundit pranon. Gjatë mating, e cila zgjat ndërmjet 5 dhe 15 sekonda [26], mashkull rritet përsëri e femrave dhe pickimin e lëkurës qafën e saj dhe tramples pjesë e pasme për përmirësimin e depërtimit. Në fund, femra ka tendencë të ankohem dhe marrin qef, sepse spines vogël i pranishëm në penis e meshkujve-hall orientuar pasme muret e vaginës së femrës. Ky stimulim i vaginës është e nevojshme për të shkaktuar ovulacionit në cat [51]. Në çdo depërtimit, macja do të lëshojë një vezë të re, e cila është pse kotele nga mbeturinave njëjta gjë mund të etërve të ndryshme [52].

Kur macet jetojnë në grupe, nuk është një sinkronizimi i afsh midis femrave në grup. Kjo nxit dhe mundëson të sinkronizuara Lindje një fermë të rinjve të komunitetit. Komuniteti Bujqësia është i rëndësishëm sepse në rast të zhdukjes së një prej nënave, kotele jetimë janë ngritur nga femra të tjera.

Shtatzania Edit

Shtatzënia zgjat 63-65 ditë dhe një pjellë mesatarisht katër pesë te kotele, me një maksimum prej tetë . Barku i maces fillon të bymehet deri në katër javë shtatzënësi. Në rreth 35 ditë, zemrat bymehet dhe pink femra. Në shtatë javë ajo do të fillojmë të shikojmë për një të qetë dhe i përshtatshëm për të dhënë lindjes .

Rreth njëzet minuta pas kontraktimet e saj, macja lind kotele e saj të parë, pastaj, në përgjithësi, kittens tjera mbërrijnë çdo pesëmbëdhjetë minuta. Kittens vijnë në një xhep.

Pastaj ajo hap placenta, e cila është shumë kalori, dhe prihet kordoni i kërthizës.

Trivia Edit

  • Numri i unazave të qafës "Vertebrae Cervicalis" te macet është e barabartë me numrin e unazave të qafës "Vertebrae Cervicalis" te Gjirafa.

Shiko dhe këtu Edit

Lidhje të jashtme Edit

  1. BBCALBANIAN në internet

Kategoria:Kafshë

af:Kat als:Hauskatze an:Gato ang:Catte ar:قط arz:قطه ast:Gatu ay:Phisi az:Pişik ba:Бесәй bar:Katz bat-smg:Katie be:Котка bg:Котка bm:Jakuma bo:ཞི་མི། br:Kazh bug:Meong ca:Gat cdo:Mà ceb:Iring chr:ᏪᏌ co:Ghjattu cs:Kočka domácí cu:Ко́тъ cv:Кушак cy:Cath da:Kat de:Hauskatze el:Γάτα eml:Gàt en:Cat eo:Hejma kato es:Felis silvestris catus et:Kass eu:Katu fa:گربه fi:Kissa fiu-vro:Kass fr:Chat frp:Chat fur:Gjat ga:Cat gd:Cat gl:Gato gn:Mbarakaja ha:Kyanwa hak:Meu-é haw:Pōpoki he:חתול hi:बिल्ली hr:Domaća mačka ht:Chat hu:Macska ia:Catto id:Kucing io:Kato is:Köttur it:Felis silvestris catus ja:ネコ jbo:mlatu jv:Kucing ka:შინაური კატა km:ឆ្មា kn:ಬೆಕ್ಕು ko:고양이 ku:Pisîk kv:Кань la:Feles lb:Hauskaz lmo:Gàt ln:Nkɔ́ndɔkɔ́ lt:Katė lv:Kaķis mg:Saka mk:Мачка ml:പൂച്ച mn:Муур mr:मांजर ms:Kucing mt:Qattus myv:Катка mzn:بامشی nds:Katt nds-nl:Kat nl:Kat (dier) nn:Katt no:Tamkatt nrm:Cat nv:Gídí oc:Felis silvestris catus os:Гæды pam:Pusa pl:Kot domowy pnb:بلی pt:Gato qu:Michi ro:Pisică de casă ru:Кошка sah:Куоска scn:Jattu sco:Cat sd:ٻلي se:Bussá simple:Cat sk:Mačka domáca sl:Domača mačka sr:Мачка srn:Puspusi ss:Likati st:Katse sv:Katt sw:Paka-kaya szl:Kot ta:பூனை te:పిల్లి th:แมว tl:Pusa to:Pusi tr:Kedi tt:Мәче ug:مۈشۈك uk:Кіт свійський ur:بلی uz:Mushuk vec:Gato vi:Mèo wa:Tchet war:Misay wo:Muus yi:קאץ yo:Ológbò zh:猫 zh-classical:貓 zh-min-nan:Niau zh-yue:貓 zu:Ikati