Fandom

Kosova Wiki

Pandeli Sotiri

22,419pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Pandeli Sotiri

<tr><td colspan="2" style="text-align: center;">150px
Pedagog, Publicist, Mësues</td></tr><tr><th>Ditëlindja:</th><td>? 1852</td></tr><tr><th>Vendlindja:</th><td>Selçkë Gjirokastër<tr><th>Ditëvdekja:</th><td>? 1890</td></tr><tr><th>Vendvdekja:</th><td>Selanik, Greçi<tr><th>Nënshtetësia:</th><td>Shqiptar

Pandeli Sotiri lindi në vitin 1852 në fshatin Selçkë afër Gjirokastrës dhe vdiq në vitin 1890 ishte themeluesi i parë i shkollës shqipe në Korçë Ai ishte një ndër rilindësit shqiptarë që kontribuan në përhapjen dhe mësimin e gjuhës shqipe. V itet e fundit të jetës, i kaloi i internuar në Selanik.

Biografia e shkurtër Edit

Pandeli Sotiri, një Rilindas që punoi për hartimin e abetarës së parë në gjuhën shqipe, ishte një patriot dhe mëmëdhetar, por ishte i martuar me një grua greke, mbesë e një dhespoti te kishës ortodokse greke. Më këtë fakt lidhet edhe vdekja e tij tragjike.

Gruaja e tij, duke mos qenë dakord me veprimtarine atdhetare prej shqiptari të Pandeli Sotirit, e spiunon në një nga ditet kur ai kish në shtepine e tij në Stamboll (Beshiktash), të gjitha materialet e punës së tij për abetaren shqipe. Në kohen që njerez nga kisha greke shkuan për të vepruar me dhunë kunder tij, rrëmbyer dhe shkaterruar doreshkrimet, ai i pikasi, dogji materialet dhe për të mos rënë në dore të tyre, si dhe për të evituar torturat, për të cilat ishte i sigurtë që do t'i ndodhnin, u hodh nga kati i trete i nderteses ku banonte, duke gjetur në këtë mënyrë vdekjen më 1890. Kjo është edhe arsyeja perse shteti shqiptar asnjëherë nuk mundi dot të gjente eshtrat e këtij patrioti, sepse ai nuk u lejua të varrosej në varrezën e krishterë si të gjithë të tjerët, ngaqë kreu vetëvrasje, të cilën feja e krishtere nuk e pranon dhe e quan një mëkat.

Kështu u shua një nga patriotet më të medhenj të Shqiperisë, i cili hapi shkollën e parë shqipe në Korçë, së bashku me vëllane e tij, Koto Sotirin, që e hapi në Pogradec, në pamundësi për ta hapur në vendlindjën e tij Selcke te LunxherisëGjirokastërs, sepse nuk e lejuan persona të shitur tek grekët.

Burim i të dhënaveEdit

http://historia.shqiperia.com/rilindja

http://historia.shqiperia.com/rilindja/kreu_6.phpKategoria:atdhetarë

Also on Fandom

Random Wiki