Fandom

Kosova Wiki

Shqiptarët e Ukrainës

22,418pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

U larguan nga zona e Korçës, fill pas pushtimit turk dhe për 200 vjet jetuan në Bullgari. Më pas një pjes u zhvendosën në Ukrainë dhe kanë 300 vjet që jetojnë aty. Numri i shqiptarëve që jetojnë në Ukrainë arin në 5000 (pesë mijë) veta.

Historia Edit

Shqiptaret e Ukraines fillimisht u vendosen ne veri te Odeses 220 km ne fshatin Karakut se bashku me bullgaret dhe gagauzet. Ne fillim te vitit 1860 nje pjese e fshatit Karakurti sot Zhovtnjovoje u shperngul ne rajonin e brigjeve te detit Azov rreth 10 km larg brigjeve, ku u themeluan 3 fshatra, Devnenskoje sot Taz , Gjeorgjevka sot Tyshki , Gamovra sot Xhandran ku jetojne edhe sot qe kete toke ja dhuroi Katerina -II- e Rusise. Banoret janë toskë, të shpërngulur nga rajoni i Pogradecit dhe Korçës, si pasojë e përndjekjes osmane. Pas një rrugëtimi nëpër Greqi, Bullgari e Rumani përfunduan në Ukrainë. Gjuha që flitet sot në këto katër fshatra, Karakurt ( Zhovtnjovoje), Devneskoje (Taz), Gjeorgjevka (Tyshki), dhe Gamovra (Xhandran), është një përzierje e shqipes toske me rusishten. Por megjithatë zakonet, veshjet dhe tiparet dalluese mbeten të njëjta. Banorët e këtyre fshatrave e identifikojnë veten si shqiptarë.

Ata kane nevoje per shqiptare, pasi nuk kane njeri tjeter për t¡¯i mesuar gjuhen shqipe. Ne arkivin e tyre ruhen nje numer i madhe fotografish te vjetra dhe kostume prej 195 vjetesh qe kur kane ardhur ketu.

Bij dhe bija Edit

te ketyre zonave

PALINA KOSTANDINI puonte ne bibloteke,

RADION PANDOR jurist,

IVAN KARMYELYEV ishe kryetari i komunes per 15 vjete,

PETRE POPOV nje nenpunes,

VITOR STAMAT punonte ne zyren e turizmit e shume te tjere dhe kryetari i shoqatës së shqiptarëve të Ukrainës "Iliria"

Literatura Edit

Edison Myrteza - Bota Press

shih edhe Edit

Links Edit

Kategori:Ukrainë

en:Albanian from Ukraina de:Albaner von Ukraine