FANDOM

Gjendeni te artikulli [Ushtria Çlirimtare e Kosovës]. Për shprehjet e ngjashme në shkrim, kuptim apo tingëllim, shikoni këtu.

File:Uck kla logo.gif

[[Figura:Hamez and Adem Jashari.jpg|200px|thumb|Foto e njohur nga heronjt Adem dhe Hamz Jashari.]]

  • Ushtria Çlirimtare e Kosovës shkurt UÇK është krijuar nga shqiptarët në Kosovë kishte për qëllim çlirimin e Kosovës nga serbët që kishin pushtuar këte rajon të banuar plotësisht nga shqiptarë. Pas masakrave të shumta të serbëve ndaj shqiptarëve në Kosovë UÇK-ja filloi aktivitet e saja ushtarake duke formuar zonat komanduese në krye me Shtabin e Përgjithëshëm të UÇK-së, ku Drejtues Politik u zgjodh Hashim Thaqi dhe Komandant i Shtabit të Përgjithshëm u zgjodh Gjeneral Lejtnant Agim Çeku.

Komandant dhe luftëtari më i njohur i kësaj ushtrie ishte komandanti Adem Jashari i cili ra në mbrojtje të atdheut në vitin 1998. Jashari mbetet figura më e shquar e rezistencës heroike të popullit shqiptar në Kosovë dhe u shpall Hero Kombëtar nga Presidenti Ibrahim Rugova.

Pas përfundimit të luftës në Kosovë më 1999, në pajtim me marrveshjet e dala nga bisedimet e Rambujesë mes delegacionit kosovar dhe përfaqësuesve të OKB-së, UÇK-ja transformohet në Trupat e Mbrojtjes së Kosovës.

Shiko dhe këtëEdit

Lidhje të jashtmeEdit

ar:جيش تحرير كوسوفو

be:Войска Вызвалення Косава bg:Армия за освобождение на Косово bs:Oslobodilačka vojska Kosova ca:Exèrcit d'Alliberament de Kosovo cs:Kosovská osvobozenecká armáda da:UÇK de:UÇK en:Kosovo Liberation Army es:Ejército de Liberación de Kosovo fi:Kosovon vapautusarmeija fr:Armée de libération du Kosovo he:צבא שחרור קוסובו hr:Oslobodilačka vojska Kosova it:Ushtria Çlirimtare e Kosovës ja:コソボ解放軍 nl:UÇK no:Kosovos frigjøringshær pl:UÇK pt:Exército de Libertação do Kosovo ro:Armata de Eliberare din Kosovo ru:Армия освобождения Косова sh:Oslobodilačka vojska Kosova sl:Osvobodilna vojska Kosova sr:Ослободилачка војска Косова sv:UÇK tr:Kosova Kurtuluş Ordusu zh:科索沃解放軍