Fandom

Kosova Wiki

Varret e Selcës

22,418pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Varret e Selcës gjenden 40 km larg Pogradecit, në zonën malore të Mokrës, në Selcën e Poshme. Selca u themelua në shekullin e VI p.e.r, u fuqizua në shekullin IV-III, kur u ndërtuan muret, që rrethonin një sipërfaqe prej tre hektarësh. Lulëzimi i kësaj zone u rrit mjaft ndjeshëm me ndërtimin e rrugës Egnatia. Selca ndodhet përgjatë kësaj rruge, që lidhte luginën e sipërme të Devollit me vëndbanimet e koloneve grekë. Në këtë sipërfaqe janë zbuluar 5 varre monumentale mbresëlënëse, që i përkasin kësaj periudhe, të ndërtuara nga fundi i shekullit IV B.C të cilat janë unikale në Europë për nga aplikimi i tyre.

Katër nga këto varre janë gdhendur si tunele në shkëmb dhe njeri është i rrethuar me blloqe katërkëndore guri. Brëndësia e varreve përbëhet prej një paradhome dhe dhomës së varrimit, me një shtrat prej guri për trupin dhe rafte për paisjen e varrimit. Mbi varret është një shesh orkestre, për ceremonit e varrimit.

Flora prane varreve te SELCES ne Moker te Pogradecit jane zbuluar disa pllaka te tilla.Shume prej tyre ndodhen sot ne muze te ndryshme ne bote rreth 34 cop.Keto lloj artifaktesh duke qene se jane te ndertuara nga materjal jo kristalin (pra amorf) jane shume delikate per te vetmen arsye se ne temperaturen mbi 17 g,c prishin ne fillim siperfaqen dhe pastaj eshte i pamundur datimi i sakte.Te gjitha jane gjetur ne varre ose shpella te cilat( Varret jane me pamje nga veriu dhe vetem djelli i perendimit mundet ti kapi vetem pak ne nje perjudhe te caktuar te vitit)kurse ne shpellat ku jane gjetur ato pak te tilla, zakonisht ka patur brenda burime uji dhe temperatura brenda tyre nuk i kalonte te 13 gradet.

Also on Fandom

Random Wiki