Fandom

Kosova Wiki

Zef Skiro

22,419pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
25px Ky artikull flet për Zef Skiro (1690-1769), për Zef Skiroi (1865-1927) kliko këtu, për Zef Skiro Di Maxhio (1944- ) kliko këtu.

At Zef Skiro (lat.: Joseph Schiro, it.: Giuseppe Schirò: (1690Piana degli Albanesi (Hora e Arbëreshëve), Sicili - 3 dhjetor 1769), ish-arqipeshkëv i Dioqezës së Durrësit dhe vikar apostolik i misionit të Himarës, prift arbëresh.

Biografia e Atzefit është ende e pa ndriçuar në tërsi. Në vitin 2003 Musa Ahmeti publikon një shkrim informativ në të cilin jepë të dhënat të sakta biblografike për pesë tekste të shkurtra shqip, që mbajnë firmën e At Zefit. Më 2006, Bardhyl Demiraj nga Universiteti gjerman Ludwig - Maximilians i ndoçi këto shënimi dhe fillojë studimin e gjurmëve të At Zefit. Sipas Demirajt njato pesë tekste paraqesin të dhënat mbi përdorimin e gjuhës shqipe si gjuhë zyrtare për herë të parë në institucionet e larta siç është Kuria e Shenjtë dhe vetë kreu i saj, Papa[1].

Shiko dhe këtëEdit

Pjesë nga teksti : “...Andai i lumri At të lutemi e të falemi gjith se jemi, edhe unë prë pjes të Arbënit të shkruash edhe këtë ndë të tjerë shetëna.”[1]

Burimi i të dhënaveEdit

  1. 1.0 1.1 ANASH - Viti 1, Numri 2, Dhjetor 2006
it:Giuseppe Schirò

Also on Fandom

Random Wiki