Wikia

Kosova Wiki

Zemra

Talk0
22,399pages on
this wiki
  1. REDIRECT Stampa:Për përmirësim
Ky artikull ose seksion nuk ka mjaft ose nuk ka asnjë referencë dhe mund të mos jetë i saktë .(10 Tetor 2009)
Jeni të lutur të ndihmoni këtë artikull duke shtuar referenca dhe duke korrigjuar informacionet.

Zemra (latinisht Cor, greqisht καρδιά Kardia) është organ muskulor i cili gjat kontrakcionit me ritëm bënë të mundëshëm qarkullimin e gjakut në të gjitha organet e trupin të njeriut. Jeta pa zemër nuk është e mundshme. Zemra është njëra prej organeve të para që formohet në trupin e njeriut gjatë zhvillimit embrional.

Forma dhe madhësia e zemrës tek njerëzit Edit

File:Heart-and-lungs.jpg

Forma e zemrës është e ngjajshme me formen një koni, maja e të cilit tregon nga ana e majt dhe tëposht. Zemra te njerzit ndohet në anën e majtë të kraharorit, në raste të ralla nga ana djatht (Situs inversus).

PeshaEdit

Tek të posalindurit pesha e zemrës është rreth 20g, tek të rriturit 300-500g. Në moshen e shtyer, pesha e zemrës bjenë ndërsa pesha prej 500g është pikë kritike e zemrës.

Një zemër e shëndosh peshon sa 0,5% e peshës së trupit, ndërmjet 300 dhe 350 gram. Mbi 500g enët e gjakut të zemrës nuk janë në gjendje ta furnizojnë më atë me oksigjen.

Struktura Edit

Në trupin e njeriut, zemra ndodhet në mediastinum, 2 / 3 majtas dhe 1 / 3 për të drejtën e midline. Është mesi i zgavrën gjoks kufizohet nga dy mushkëritë, kafaz i kraharorit dhe shpinë. Kjo është pak e majtë qendër të gjoksit pas kafaz i kraharorit, diafragmë. Kjo është një organ i uritur drejtuar nga një muskul, myocardium, dhe veshur me cipë e zemrës (cipë e zemrës) dhe endocardium cila është e rrethuar nga mushkëritë.Masat e zemër 14-16 cm dhe diametër 12-14 cm. Madhësia e saj është rreth 1.5 herë përmasat e parë të personit. Pak më pak yndyrë në gratë sesa tek burrat, kjo masa një mesatare prej një në 105 mm e gjerë, të larta 98 mm, 205 mm në perimetër. Zemra e një të rrituri peshon 300-350 gram. Këto dimensione janë rritur shpesh në sëmundje të zemrës. Ai përbëhet nga katër dhoma quajtur dhomat e zemrës: atria ose atria sipërme dhe ventricles më poshtë. Çdo ditë pompa zemër ekuivalente e 8 000 litra të gjakut për një ekuivalent i 100 000 heartbeats. Një mur i trashë muskujve, atrio-ventricular septum, ndan atrium dhe barkushe të majtë dhe atrium barkushe të drejtë, duke shmangur kalimin e gjakut mes dy gjysmave të zemrës. Valvulave mes atria dhe ventricles japin koordinuar unidirectional kalimin e gjakut nga atria të ventricles. Organ qendror qarkullimi i gjakut është i përbërë aktualisht nga dy zemra u bashkuan me njëri-tjetrin, por plotësisht të dallueshëm nga njëri-tjetrin: një zemër e drejtë deje tha (ose segment capacitive), dhe një zemër të majtë thotë arteriosus (resistive apo segment). Oksigjenit të varfëruar gjakut duke kaluar nëpër trup hyn në atrium të drejtë nga tre venave, Cava superiore vena (vena superiore Cava), Cava inferior vena (vena Cava inferior) dhe sinus koronare. Gjak pastaj kalon në barkushe të drejtë. Pompa e fundit të mushkërive nëpërmjet arteries pulmonare (pulmonalis arteria).

Pas humbjes së dioksidit të karbonit të mushkërive dhe të pajisen me oksigjen dhe gjak përmes venave pulmonare (pulmonales venae) në atrium majtë. Nga atje gjakut oxygenated hyn barkushe të majtë. Kjo është dhoma kryesore e pompimit, i projektuar për të dërguar gjakut përmes Aorta (Aorta) për të gjitha pjesët e trupit përveç mushkërive. Seksion Transverse përmes ventricles (barkushe e majta në të djathtë të imazhit)

Barkushe majtë është shumë më masive se sa të drejtë, sepse ai duhet të ushtrojë fuqi të konsiderueshme në fuqi presionin e gjakut nëpër trupin ndaj trupit, ndërsa barkushe drejtë shërben vetëm mushkëri. Edhe pse ventricles janë në fund të atria, dy anije të gjakut përmes të cilave lë zemrën (arterien pulmonare dhe Aorta) në krye të zemrës.

Muri është i përbërë nga muskujt e zemrës që nuk e gomave. Ai përbëhet nga tri shtresa të dallueshme. Parë është cipë e zemrës (cipë e zemrës) që përbëhet nga një shtresë e qelizave epiteliale dhe indeve lidhës. Dytë është myocardium trasha (myocardium) ose muskujve kardiak. Brenda është endocardial (endocardium), një shtresë shtesë të qelizave epiteliale dhe indeve lidhës.

Zemra ka nevojë për një sasi të madhe të gjakut të dhuruara nga arteriet koronare (qarkullimi i të cilit është quajtur diastolic) majtë dhe të djathtë (arteriae coronariae), degë e Aorta.

Revolucioni i zemres Edit

Shkalla pushimi zemrës është 55-80 rreh për minutë, për një xhiros së 4,5-5 litra gjak në minutë. Në total, zemra mund të rrahur më shumë se 2 miliardë herë në jetë. Rrahje Gjithkush e drejton një sekuencë të ngjarjeve kolektivisht quhet zemër revolucionit. Ai përbëhet nga tre faza kryesore: sistollë atrial, sistollë ventricular dhe diastole: 1. Gjatë sistollë atrial, kontrata atria dhe gjaku gufon në ventricles (plotësoni aktiv). Pasi gjakut përjashtuar nga atria, atrio-valvolat ventricular mes atria dhe ventricles ngushtë. Kjo parandalon zbaticë e gjakut në atria. Mbyllja e këtyre valvulave prodhon zë të njohur e zemrës rrahje. 2-Ventricular sistollë përfshin tkurrje të ventricles, dëbuar të gjakut në sistemin e qarkullimit të gjakut. Pasi gjaku i dëbuar dy valvula sigmoid - valvulave pulmonar të djathtë dhe të majtë aortic valve - afërt. Kështu gjaku nuk rrjedh përsëri në ventricles. Mbyllja e valvulave semilunar prodhuar një zemër të shëndoshë e dytë më e mprehtë se parë. Gjatë sistollë atria lëshuar tani, mbushur me gjak. 3-Së fundi, diastole është relaksim të gjitha pjesët e zemrës, duke mbushur (detyrimet) e ventricles nga atria dhe të drejtën dhe u largua nga Cava vena dhe mushkërive. Zemra shkon 1 / 3 e kohës në sistollë dhe 2 / 3 në diastole.

Dëbimi ritmike e gjakut dhe shkakton dridhmë që mund të ndjehen.

Zemra Automatizimi Edit

Muskujve të zemrës është 'myogenic'. Kjo do të thotë se, ndryshe nga muskujve skeletik, e cila kërkon një stimul i vetëdijshëm apo refleks, excites muskujve të zemrës vetë. Kontraktimet ritmike të ndodhë spontanisht, megjithëse frekuenca e tyre mund të jenë prekur nga ndikimet nervor ose hormonal si ushtrim apo perceptimin e rrezikut. Depolarization e qelizave të zemrës gjatë një cikël

Rend kontraktimet ritmike të koordinohet nga një depolarization (kthimin e polarizimit elektrike membrana me kalimin aktiv i joneve nëpërmjet saj) nyjeve ose kanal shkarkimi qelbi nyjeve nga Keith dhe reklama (nyjet sinuatrialis) të vendosura në murin e sipërm të atrium e drejtë. Aktuale elektrike detyruar në mënyrë të millivolts, është transmetuar në të gjithë atria dhe kalon në ventricles përmes atrio-nyjë ventricular. Ajo përhapet nëpër mur ndarës nga pako e tij, të përbërë prej fibrave të specializuar të quajtur fibrave Purkinje dhe shërbejnë si filtra në rastin e aktivitetit tepër të shpejtë të atria. Fibrave Purkinje janë të specializuar fibrave muskulore të mirë duke i lejuar përçueshmëri elektrike, e cila siguron tkurrje të njëkohëshme e mureve ventricular. Sistemin elektrik shpjegon rregullsinë e rrahje zemre dhe koordinon atrio-kontraktimet ventricular. Është ky aktivitet elektrik është analizuar nga elektroda të vendosura në sipërfaqe të lëkurës dhe është elektrokardiogramë ose EKG.

Ndërtimi Edit

Zemra përbëhet prej dy pjesëve:

  • Pjesa e djathtë, e cila gjakun e lëviz në drejtim të mushkërive (qarkullimi i vogël).
  • Pjesa e majtë, e cila e lëviz gjakun në drejtim të pjesëve tjera të trupit (qarkullimi i madh).

Pasi që rezistenca në enët e gjakut në trup pesë herë më e madhe se rezistenca në mushkëri është, pjesës së majtë të zemrës i duhet për këto përmasa edhe më shumë të punojë se pjesa e djathtë. Për këtë arsye pjesa e majtë e ka murin më të trashë se pjesa e djathtë, por volumi është i njëjtë në të dyja pjesët e zemrës.

Zemra ka 2 barkusha (lat. ventriculi) dhe 2 valvula (lat. atrium). Barkushja e majtë (ventrikuli i majtë) pompon gjak në qarkullimin sistemik, ku presioni është rreth 80-120 mm Hg, kurse barkushja e djathtë pompon në qarkullimin mushkëror, ku presioni është rreth 8-25 mm Hg.

Barkushet janë pompa të fuqishme me mure të trasha muskulore, dhe prandaj presioni i gjakut venoz (0-2 mm Hg) nuk arrin t'i tendosë. Valvulat janë dhoma tö zemrës, me mure të holla e të tendosshme, që shërbejnë si rezervuarë për gjakun venoz, por që njëkohësisht mund të tkurren e ta pompojnë gjakun me njëfarë presioni për në drejtim të barkusheve.

Funksioni Edit

Zemra është pompa.Në mënyrë që pompa (zemra) të kryejë funksionin e saj duhet që muskuli i zemrës të jetë shëndoshë e mirë. Duhet që sistemi elektrik i zemrës të koordinojë tkurrjen e valvulave dhe të barkusheve si dhe duhet që muskuli të furnizohet rregullisht me gjak. Gjatë tkurrjes (sistolës) të barkushes së majtë, presioni brenda barkushes natyrisht është më i lartë sesa presioni në aortë. Kjo e pengon qarkullimin e gjakut në shtratin koronar. Gjithashtu, fillesa e arterieve koronare gjatë sistolës mbyllet nga kuspet e valvulës të hapur të aortës. Si rrjedhojë, enët koronare nuk mund ta furnizojnë me gjak barkushen e majtë gjatë sistolës. Barkushja e majtë furnizohet me gjak vetëm gjatë diastolës . Nëse diastola shkurtohet, barkushja e majtë ka më pak kohë për t'u furnizuar me gjak. Valvulat e zemrës duhet të jenë të afta të hapen plotësisht dhe të mbyllen plotësisht. Stenoza është ngushtim i vrimës të valvulës. Mbyllja jo e plotë përbën pamjaftueshmëri të valvulës. Pasojë e pamjaftueshmërisë është regurgitimi (rikthimi i gjakut).Venat rikthejnë gjakun në zemër. Që të kryejnë këtë funksion, venat janë të pajisura me valvula që nuk lejojnë kthimin e gjakut mbrapsht. Tkurrja e muskujve të gjymtyrëve i shtrydh venat dhe e shtyn gjakun drejt qendrës ('pompa muskulore'). Po ashtu, presioni negativ gjatë frymëmarrjes ndihmon kthimin e gjakut për në zemër.

Sëmundjet Edit

  • Infeksionet e zemrës

Rregullorja hormonale Edit

Ky seksion është i zbrazët, jo mjaft të hollësishme ose të paplota. Ndihma juaj është e mirëseardhur!

Hormone si adrenalina dhe noradrenaline (hormonet dhe sistemi adrenergic [orto] simpatik) ose hormon i tiroides (T3) promovon contractility. Në kontrast, hormonet si acetilkolinės (hormon parasympathetic ose cholinergic sistemit) ngadalëson rrahje zemre.

Sistemit nervor simpatik, përveç veprimit të saj të drejtpërdrejtë në zemër në mënyrë të veçantë do të shkaktojë zgjerim të arterieve koronare bronchioles (dhe) se furnizimit me zemër duke lejuar rritjen e fluksit të gjakut dhe në këtë mënyrë një rritje në përpjekjet e muskujve mund prandaj frekuenca në rritje e kontraktimet. Sistemi parasympathetic në vend të kësaj do të prodhojë një ngushtim të arterieve koronare (dhe bronchioles) pastaj shkakton një rënie në rrjedhjen e gjakut rënë fuqia potenciale e muskujve, duke vepruar si një frena "motor".

Semundjet dhe trajtimet Edit

Studimi i sëmundjeve të zemrës quajtur kardiologjisë. Sëmundje primare kardiak përfshijnë:

  • Sëmundje koronare të zemrës është sëmundja arterie koronare të privon muskujve të zemrës e oksigjenit. Kthyeshëm, ajo mund të shkaktojë dhimbje të forta gjoksi i quajtur angina pectoris (angina pectoris). Bllokim akut e një arterie shkakton vdekjen e qelizave të muskujve të zemrës (infarkt miokardi).
  • Dështim Zemra është humbje progresive e aftësisë zemër për të siguruar rrjedhjen e gjakut. Është manifestuar nga dyspnoea (frymarrje), me ënjtje të këmbëve dhe mund të shkojnë deri në edemë pulmonare akute.
  • Valvul çrregullime Kardiologjik: arrijë valvulave manifestohet ndonjëherë nga një shushurimë "zemër".
  • Endokardit dhe miokard janë inflammations të zemrës për shkak të baktereve apo viral.
  • Arrhythmia i zemrës është një zemër parregullt mundi. Kryen shkakton çrregullim bradycardia (zemër ose shumë i ngadalshëm).
  • Emboli pulmonare është pengimi i një arterie pulmonar nga një njeri i trashë.
  • Sëmundjet e lindura të zemrës, që do të thotë, një cen të zemrës, nuk mund të prapësimit të ventricles, atria, ose të dyja, cen e anijeve gjakut pranë zemrës, ose më shpesh një ndarje e keqe nga septa sidomos jo-mbyllja e ovale foramen mes atria.

Nëse arterie koronare është ngushtuar ose i bllokuar, ju mund të punojë rreth vendin e prekur me operacion bajpas koronare, ose zgjeroni me angioplasty.

Beta-blockers barnave që janë të ngadalshëm rrahjen e zemrës dhe për të reduktuar nevojat oksigjen zemrës. Nitroglycerin dhe komponimet e tjera që nxjerr oksidit nitrik janë përdorur në trajtimin e sëmundjeve të zemrës, sepse ato shkaktojnë përhapje e enët koronare.

Zemra në numra Edit

Gjatësia e zemrës 15 cm
Pesha e zemrës 300 g
Volumi (i gjakut) 70 cm3
Volumi / min në qetësi 4900 cm3
Volumi / min gjatë punës maksimale bis 20-30 Litër
Volumi i gjakut gjatë 70 vjetëve ~180.000.000 Litër
Puna për rrahje, ana e majtë ~ 0,8 J
Puna për rrahje, ana e djathtë ~ 0,16 J
Puna gjatë ditës ~ 100.000 J
Numri i rrahjeve për një vit (mesatare) 36.000.000
Numri i rrahjeve për 70 vjet 3.000.000.000
Vlerat janë të dhëna mesatare.

Numri i rrahjeve gjatë gjithë jetës te gjitarët është maksimum 1 miliardë, kurse njerzit arrijnë deri reth 4 miliardë rrahje gjatë jetës së tyre.

Shiko edhe Edit

Lidhje të jashtmeEdit

an:Corazón ar:قلب arc:ܠܒܐ arz:قلب ay:Lluqu az:Ürək bat-smg:Šėrdės bcl:Puso (anatomiya) bg:Сърце bn:হৃৎপিন্ড br:Kalon bs:Srce ca:Cor cbk-zam:Corazon cs:Srdce cv:Чĕре cy:Calon da:Hjerte (organ) de:Herz diq:Qelb dv:ހިތް el:Καρδιά eml:Côr en:Heart eo:Koro es:Corazón et:Süda eu:Bihotz fa:قلب fi:Sydän fiu-vro:Süä fo:Hjarta fr:Cœur ga:Croí gl:Corazón gn:Ñe'ã he:לב האדם hi:हृदय hr:Srce hu:Szív id:Jantung io:Kordio is:Hjarta it:Cuore ja:心臓 jbo:risna jv:Jantung ka:გული (ორგანო) kk:Жүрек kn:ಹೃದಯ ko:심장 ksh:Hätz ku:Dil kv:Сьӧлӧм la:Cor lb:Häerz ln:Motéma lt:Širdis lv:Sirds mk:Срце ml:ഹൃദയം mn:Зүрх mr:हृदय ms:Jantung mt:Qalb my:နှလုံး nah:Yōllōtl nds:Hart ne:मुटु new:नुगः nl:Hart nn:Hjarte no:Hjerte nrm:Tchoeu pag:Puso pam:Pusu pl:Serce ps:زړه pt:Coração qu:Sunqu ro:Inimă ru:Сердце sah:Сүрэх scn:Cori sh:Srce simple:Heart sk:Srdce (orgán) sl:Srce sr:Срце su:Jantung sv:Hjärta sw:Moyo szl:Śerce ta:இதயம் te:గుండె tg:Дил th:หัวใจ tl:Puso (anatomiya) tr:Kalp ug:يۈرەك uk:Серце ur:قلب vi:Tim vls:Erte war:Kasingkasing yi:הארץ zh:心臟 zh-min-nan:Sim-chōng zh-yue:心

Around Wikia's network

Random Wiki